Parser Compliance

GDPR i marketing – web stranice i pravila privatnosti

31 31 osoba je vidjelo ovaj događaj.

Edukacija je namijenjena službenicima za zaštitu podataka, pravnicima, odvjetnicima, marketinškim agencijama, oglašivačima na internetu, rukovoditeljima odjela marketinga.

Zašto se GDPR smatra ubojicom marketinga i je li moguće provoditi marketinške aktivnosti u skladu s GDPR-om? Je li privola dovoljna za usklađenost s GDPR-om?

Kako provjeriti usklađenost internetske stranice/trgovine i napisati pravila privatnosti?

Na jednom mjestu objedinjujemo tehnološke aspekte marketinške industrije i pravnu regulativu koja se odnosi na marketing te prolazimo kroz primjere iz prakse i aktualne kazne te smjernice nadzornih tijela i dajemo praktične i konkretne savjete polaznicima.
Sadržaj edukacije:

Odredbe o marketinškim aktivnostima iz Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR)
Zakon o elektroničkoj trgovini
Zakon o elektroničkim komunikacijama
Zakon o zaštiti potrošača
Direktni marketing
Prava ispitanika i privole
CRM, promocije, nagradne igre
Profiliranja i potrošačke kartice, klubovi lojalnosti
Internetske stranice i kolačići
Analiza legitimnog interesa i procjena učinka na zaštitu podataka
Ugovori o poslovnoj suradnji (uloge u obradi osobnih podataka, istraživanja tržišta, marketinške kampanje)
Praktični primjeri i pitanja

Edukacija uključuje potvrdu o stručnom usavršavanju, radne materijale i predloške za rad.

Cijena: 250,00 EUR + PDV

Za registraciju na ovaj događaj pošaljite svoje podatke putem e-maila na info@complianceassociation.hr

Registrirajte se putem: Gmail / AOL / Yahoo / Outlook

 

Vrijeme Održavanja

24.04.2024. 10:00 do
24.04.2024. 14:00
 

Mjesto Održavanja

Online event

Podijelite Događaj